Vědecká hodnost
Ph.D.
Praxe
08/2019 - dosud – externí konzultant pro marketing, S.V.A.B. promotion, s.r.o.
02/2008 – 08/2020 – odborná asistentka Katedry marketngu, Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
2018 – současnost – lektor, European Institute of Business Studies, s.r.o.
2015 – současnost – lektor firemních kurzů, GES, spol. s. r. o.
2001 – dosud – externí marketingová spolupráce s cestovními kancelářemi ( CK Delfin travel, a.s.; CK Firo-Tour, a.s.; CK FISCHER, a.s.; CK ČEDOK, a.s.; CK Firo Tour, a.s.; CK Vítkovice Tours, a.s.
06/2019 a 09/2019 – pracovní stáž ve společnosti Izán hoteles, S.A. – Marketingové oddělení, Španělsko v rámci programu STT Erasmus.
06/2018 – 09/2018 – pracovní stáž ve společnosti Izán hoteles, S.A. – Obchodní oddělení, Španělsko v rámci programu STT Erasmus.
06/2016 – 09/2016 – pracovní stáž ve společnosti SERS Grup, S.A. – Obchodní oddělení, Španělsko v rámci programu STT Erasmus
Vzdělání
2021-2022 - Manažerský kurz - Manažer kreativity a inovací, ACM DTO CZ
2007 – 2010 – doktorantské studium na Vysoké Škole Báňské, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství, obor Řízení průmyslových systémů
2005 – 2007 – Univerzita Tomáše Bati ve Zlíne, Fakulta Managementu a Ekonomiky, obor Podniková Ekonomika2/2004 – 6/2004 – Fakulta cestovního ruchu, Universidad de Málaga (zahraniční stáž v rámci studia na Ostravské univerzitě, program Socrates – Erasmus)
2001 – 2005 – Ostravská Univerzita, Filozofická Fakulta, obor filologie - Španělština ve sféře podnikání a cestovním ruchu2000 – 2001 – nespecifická rekvalifikace Labour Pool – jednoletý rekvalifikační kurz se zaměřením na výpočetní techniku a obchodní angličtinu.
1999 – 2000 – jednoleté pomaturitní studium anglického jazyka, zakončené státní jazykovou zkouškou
Oblast vědeckého zájmu
Marketing služeb
Marketing cestovního ruchu
Marketingová komunikace v cestovním ruchu
Studijní pobyty a stáže
University of Szeged, Department of Economic and Business, přednáška na téma: On-line Consumer behaviour.
University of Dubrovnik. Department of Economic and Business, přednáška na téma: Culture and Consumer behaviour.
MANAGEMENT /Visoka Skola Za Poslovanje I Upravljanje “Baltazar Adam Krcelic”, přednáška na téma: Sportovní cestovní ruch
05/2013 - IESF - Instituto deEstudos Superiores Financeiros e Fiscais, přednáška na téma: Management turistické destinace.
08/2012 – Universidad de Costa Rica, Kostarika, Fakulta cestovního ruchu, přednáška na téma Segmentace zákazníků v cestovním ruchu – profil evropského turisty.
05/2012 - Universidad Católica de Murcia, Španělsko, Fakulta cestovního ruchu, přednáška na téma Specifika chování zákazníků v cestovním ruchu.
04/2011 – Vysoká škola práva a podnikání Vilnius, Litva. Fakulta podnikání a práva, přednáška na téma Specifika podnikání v cestovním ruchu.
Dovednosti
2020 – Kurz Základy Mediace, FORARB, s.r.o. zakončená certifikátem.
2020 - Kurz Mediační akademie, FOEARB, s.r.o. zakončené certifikátem.
ORCID
Významné publikace
Řešené projekty - spoluřešitel
Významné publikace
1.
Švajdová, Lenka,
Velčovská Šárka. Tourism in EU during COVID 19. In: 6th International Conference on European Integration 2022. 19.5.2022, Ostrava, Česko. OSTRAVA: VSB – TUO , 2022. s. 746 -755. ISBN
9788024846057.
2. Švajdová, Lenka. Covid-19 as an Opportunity for New Tourism Trends. Czech Hospitality and Tourism Papers. Vysoká škola hotelová spol. s r.o., 2021,
17(35), s. 37-46. ISSN 1801-1535.
3. Švajdová, Lenka. Consumer Behaviour in Tourism. WSEAS TRANSACTIONS ON BUSINESS AND ECONOMICS [online]. Polsko: 18 nov 2021, 18,s. 1397-1405 [cit. 2021-11-22]. ISSN 2224-2899. Dostupné z: doi:10.37394/23207.2021.18.129. EID: 2-s2.0-85127010469
4. Švajdová, Lenka. The Impact of Covid-19 on Marketing of Accommodation Establishments. In: Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference Marketing Identity 2020: COVID-2.0 : 11.11.2021, Trnava, Slovensko. Trnava: University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2020. s. 585-591. ISBN 978-80-572-0107-6. WOS:000656125300056
5. Švajdová, Lenka. The Modern Marketing Communication in Tourism. Journal of International Business Research and Marketing. Research Leap/Inovatus Services Ltd., 2019, 4(2), s. 20-23. ISSN 2584-3222. WOS: 000426613300029
6. Červinka, M., Švajdová, L. The Usage of Modern MarketingTools in Air Transport and Tourism. In: 7th Managerial trends in the development of enterprises in globalization Era (ICoM). June 12nd, 2017, Nitra. Nitra: Slovak University of Agriculture, 2017, s. 742-751. ISBN: 978-80-552-1739-0. WOS: 000426613300091