Ing. Miluše Hluchníková, CSc.

Funkce
Akademický pracovník (116 - Katedra marketingu a obchodu)
Fakulta nebo úsek
EKF - Ekonomická fakulta
Adresa profilu

Kontakt

E-mail
Telefon
Místnost
A1202
Adresa
Sokolská třída 2416/33, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Mapa
WWW

Funkce

Členství v organizacích
ČMS
Akademická funkce
odborný asistent

Vzdělání

Vědecká hodnost
CSc.
Vzdělání
1989 – CSc., VŠB, ekonomická fakulta, obor odvětvové a průřezové ekonomiky
1982 – PGS, UP Olomouc, filozofická fakulta, obor vysokoškolské pedagogiky
1978 – Ing., VŠB, ekonomická fakulta, obor ekonomika průmyslu 
Oblast vědeckého zájmu
Obchod, trendy vývoje obchodu a obchodní činnosti, subjekty a struktury v obchodu, obchodní strategie a taktiky, optimalizační procesy a nove technologie pro obchodní činnost,

Pedagogická činnost

Vyučující předmětů
Cvičící předmětů
Závěrečné práce

Ostatní odborná činnost

ORCID
Významné publikace
Významné publikace
HLUCHNÍKOVÁ, Miluše, Martina STEINOVÁ a Michal PŘÁDKA. Elektronické obchodování (kapitola 9 a 10). Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2003, s. 48-98. ISBN 80-248-0351-8HLUCHNÍKOVÁ, Miluše. Konjunkturální výzkum a jeho význam pro podnikovou praxi. Ekonomická revue, 2004, roč. VII, č. 2, s. 12-25. Ostrava: VŠB-TU Ostrava. ISSN 1212-3951.HLUCHNÍKOVÁ, Miluše a Lenka KAUEROVÁ. Podstata rizikového kapitálu a jeho význam pro rozvoj podniku. In: Vybrané aspekty vývoje české ekonomiky. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2004, s. 57-63. ISBN 80-248-0534-0. HLUCHNÍKOVÁ, Miluše. Elektronický obchod-možnosti jeho rozvoje. In: Moderné prístupy k manažmentu podniku. Bratislava: Slovenská technická univerzita v Bratislavě, 2004, s. 142–145. ISBN 80-969189-0-7.HLUCHNÍKOVÁ, Miluše. Efektivní nástroje pro nákupní marketing. In: Sborník anotací příspěvků mezinárodní konference. Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu 2006. Ostrava: VŠB – TU Ostrava, 2006. ISBN 80-248-1166-9.HLUCHNÍKOVÁ, Miluše. Elektronický obchod – příležitost pro nákupní marketing. In: Zborník z medzinárodnej odbornej konferencie Nové trendy v marketingu. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, 2005, s. 28-31. ISBN 80-89220-21-5.HLUCHNÍKOVÁ, Miluše a Petra KUBOVÁ. Effective Instruments in Purchase Marketing. In: Proceedings of the International Conference New Trends in Marketing. Liberec: Technical University of Liberec, 2006, pp. 34-37. ISBN 80-7372-061-2.HLUCHNÍKOVÁ, Miluše a Martina STEINOVÁ. E-aukce. In: Proceedings of the 16th International Scientific Conference Modern Approaches to Corporate Management. Bratislava: Slovenská technická univerzita, 2006, pp. 153-158. ISBN 80-227-2509-9.HLUCHNÍKOVÁ Miluše. Analýza zájmu studentů středních technických škol Moravskoslezského kraje o podnikání a podnikatelské inkubátory. In. Sborník příspěvků a anotací: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové: Katedra technických předmětů PdF UHK, 2016. ISBN 978-80-7435-641-4.  LOŠŤÁK, Jiří a Miluše HLUCHNÍKOVÁ. Evaluation of the Influence of Selected Factors on the Success/Viability of the Franchise Network in the Time of COVID-19. In: Economics and Management of the Enterprise in the 21st Century. Proceedings of reviewed contributions from the 5 th International Scientific Conference. Ostrava: VŠB – Technical University of Ostrava, 2021, s. 93-102. ISBN 978-80-248-4530-2.